Frost & is, wtf?!

De är redan torsdag? Den här veckan har gått så fort. Kändes som det var måndag igår :-/ Men de är alltid skönt när tiden flyter på.

Imorse när jag skulle till jobbet var de frost och is på bilen! Klockan var halv sex och jag fick sitta i bilen och hoppas på att de skulle tina upp fort när ja slagit på värmen eftersom jag inte hade något att skrapa rutorna med. Så efter ungefär tio minuter kunde jag köra iväg med lite syn ut. Så nu blir de till att skaffa sig en skrapa, trodde inte man behövde de i september?! ursch sverige!

Sitter här och funderar på om jag ska bege mig iväg på lunchen och handla ett par höstskor. Såg ett par igår men kunde inte bestämma mig om dom var snygga, dom var ful-snygga på nått sätt.. Kosta dock 1200:-, så vill vara säker på att jag verkligen gilla dom. Hm jag får suga på de ett tag till!

bettet jag prata om igår:


God morgon, fick en ny tröja av Henrik igår. En fin topp man kan ha till legging :-)


Ha en fantastisk dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0