Fredag!

Äntligen fredag igen!
Igår var de en lugn dag. Åkte direkt till stallet efter jobbet för att rida och fixa. vet inte vad de är man gör som tar sån tid, men kom dit halv tre och var hemma tio på kvällen. Jag och Jonna var ute och red en sväng i skogen med Louis och Kedves, de var härligt. Mer prat än ridning ;-) Sen hade Jonna hoppträning för Hempa på kvällen så hon fick låna Mulle, de gick super! Mulle tyckte det var så himla roligt att få hoppa, de är ju inte allt för ofta gammel gubben gör de :-)

Efter jobbet blir de en ridtur med mamma i skogen. Sen ska jag möta upp Marcus & Tessan så får vi se var kvällen slutar!


Så här såg de ut när jag åkte till jobbet igår morse halv sex på morgonen, ursch!



Mulle & jag ska gallopera på ängen i onsdags :-)



Mamma och Kedves gosar, Kevvi njuuuuter!


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0