finally!

Nu skiner solen äntligen! Perfekt eftersom jag slutar nu strax och ska direkt till stallet och rida :-) blev precis klar med alla papper som jag har haft runt mig sen sju imorse, puh :-/ Var iväg med pappa en sväng förut i Väsby centrum för han leta jeans. good vad många fina höst-jackor jag såg! Men min garderob tillåter inte en enda jacka till! Borde ta tag och sortera ut så kanske de kan slinka in en jacka till vid löning :-)

Nu blir de iaf stallet, Emma kommer vid fem så då får iaf sällskap när jag ska rida andra hästen :-) Hoppas på att jag blir tidigt klar så jag kan hem och slappa sen! Börjar 06.00 imorgon och jag är redan död idag så skulle behöva sova mycket ikv :-)

Ha´re!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0