Torsdag

Det blev ingen ridning igår. Blev kvar på jobbet till sent.. Men sånna gånger är de så skönt att ha en mamma som kan hjälpa en!

Såhär såg mitt skrivbord ut igår, pju de var ett par timmars jobb!
.


Nu ska jag åka till stallet iaf. Ska rida ut med Kim, Jonna och Therese. Alltid roligt med sällskap :-) Sen ska jag hem och göra mig iordning inför kvällen. Ska på kundmiddag, lite läskigt. Men de är väl bara att smajla och låtsas som att man vet vad man pratar om. Om inte annat så funkar de alltid att bara stå och nicka och få folk att tro att man förstår vad dom menar, wich me luck! ;-)

Förresten, jag vill bara nämna att John & Karro är dom finaste människorna! Fick ett sms av John igår kväll som gjorde mig så glad och gav mig nytt hopp :-) Jag är så lyckligt lottad som får lära mig av dom! För tyvärr så finns de så mycket trista människor inom hästbranschen som bara är glada åt andras olycka och de tycker jag är extremt trist och framförallt gynnar de inte sporten de minsta. Man ska kunna pucsha varann och vara glad åt andras lycka. De tror jag att man kommer längre på själv :-)


hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0