torsdag morgon

God morgon!

Eller morgon och morgon, de känns redan som lunch för mig. Har jobbet sen klockan sex :-)
Snobben stackarn väckte mig redan halv fem imorse och var helt olycklig. Så de var bara att famla ut i mörkret med pyjamas. Stackarn hade ont i magen!
Annars har morgonen ramlat på bra. Lagom med jobb och glada arbetskamrater :-) För mig är morgonen så viktig! Avskyr när man måste stressa och de är arga miner osv, de kan förstöra hela min dag.

Efter jobbet blir de ut till stallet och rida en sväng. För ikv ska vi in till stan och se Joe Labero, roligt!


Ha en fantastisk torsdag!


Kommentarer
Postat av: Lucas

Hejsan, vad göres :)

2010-10-07 @ 10:00:07
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0