Svettningar i händerna och skakande ben!

Körde Ludvig till körskolan nyss och när jag släppt av honom så hamnar jag såklart bakom bilen som min gamla körlärare åker i med sin elev. Åkte bakom dom nästan hela vägen tillbaka till jobbet. Fick svettningar i händerna och mina ben skaka! Jag fick VERKLIGEN backflash från när jag själv satt i den där bilen. När man sitter och är så nervös för att göra fel och har nån bredvid som hela tiden pikar ens körning! Man är tvungen att köra i 20km/h mot övergångsställerna för man måste ha koll på att det inte kommer någon och man måste förstå RISKMEDVETENHET. Stackarn stod väl i fem minuter innan han våga köra ut i stora rondellen i märsta. Det var helt hemskt vilken jobbig känsla jag fick, vilka dåliga minnen! Ursch, de var verkligen befriande att sedan köra om dom i full fart och bara vinka glatt och tänka "-Stackars dig som får sitta bakom den där ratten, nu är du rädd att göra massa fel va?!" hah ;-)

Så Amanda, de är de här du har framför dig ;-)

Nu är de snart slut på arbete, några få timmar kvar. Sen blir de stallet och hem ha de skönt :-)

Ha´re!


Kommentarer
Postat av: Amanda

ÅÅÅH, TACK VIKTORIA! Det känns verkligen stärkande och glädjande att få höra att jag kommer vara som en klimakteriekärring den närmaste tiden framöver.

2010-10-14 @ 17:20:05
URL: http://stuffandnonsense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0