Söndags skönt.

Kom precis hem från en långpromenad runt Sigtuna. Så skönt! Sitter och äter havregryns gröt och tar en kopp kaffe nu innan jag ska ut till stallet.

Helgen har i övrigt varit jättte skön! I fredags åt jag och John middag med pappa på båthuset. Jag åt super god torsk. Hade sån huvudvärk dock så de blev tidigt hemgång och somna halv tio.
Igår var jag i stallet nästan hela dan. Klippte Kedves, hon tyckte de var så skönt! De var andra gången i hennes liv som hon blev klippt och hon stod så snällt och sov. Så ja fick klippa henne i ansiktet också :-) Sen tog jag och Jonna en ridtur i skogen med båda hästarna.
De blev en väldigt lugn lördagkväll, jag åkte och handla och åkte till Henrik där vi laga en jätte god wok. Till efterrätt blev de päronhalvor med mörk choklad :-)







Våran smarriga efterrätt som ser ut som något annat ;-)



Ha en super skön söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0