Snö :-/

Nu har jag intagit soffläget och kollar idol. Det är så himla skönt ibland att bara vara hemma och ta de lugnt. Ligger och kollar idol. Första säsongen som jag faktiskt sett från början, idol har väl aldrig varit nått favorit program men om man börjar titta så kan man ju inte låta bli att fortsätta :-) En av mina absolut favoit låtar är Kelly Clarksson låt Breakaway så ikv håller jag tummarna för Alice eftersom hon sjöng den låten ;-) Annars tycker jag nog att Linda är bland dom bättre, hon är tuff :-)

Efter jobbet idag mötte jag upp mamma i stallet. Vi stack ut på en tur med Mulle & Kedves i skogen. Och tro de eller ej, men de börja SNÖA! Helt, helt sjukt. Först börja de hagla men sen kom de snö, hästarnas manar var helt fulla med snö :-S som tur var så smälte de lika fort som de kom. Men ursch att de snart är vinter igen.. De är ju jätte mysigt med snö och jul och allt, men de får gärna dröja ett tag till snön!

Nu ska jag fortsätta följa idol och umgås med mamsi :-) Imorgon väntar firmafest, så ska sova tidigt så jag pigg imorgon!

Trevlig fredag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0