sjuk.

Ursch jag har blivit sjuk. Var hos Jonna igår kväll och åt en jätte god middag, salami & brieost paj. Promenerade hem vid halv tolv och stupa i säng. Vakna vid tre att min mage hade vänt sig ut och in och jag fick springa till toan och sen jag har spenderat halva natten där... Avskyr magsjuka! Men förstår inte vad den kommer ifrån? Bara över en natt sådär? Kanske har blivit matförgiftad?
Hur som helst så har jag iallafall fått i mig lite gröt nu. Ska ju på massage klockan två också, har inte avbokat tiden än för jag behöver verkligen gå dit! Har haft ont i nacken alldeles för länge nu och vaknar ofta med huvudvärk. Får fräscha till mig och försöka gå dit!

Var och hälsade på mina älskade barn på dagis igår också, gud vad jag har saknat dom! Dom är så himla gulliga allihopa och jag fick stora kramar när jag kom :-) Kanske därför jag blivit sjuk idag...?? Fått nå virus från nått barn.. Hur som helst var de nästan värt de för gud så mysigt de var att träffa dom :-)


Ha en bra tisdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0