seg & trött!

Gårdagens ridtur var inget att hurra för. Gav mig ut i skogen i spöregn! Så jag och Kedves såg ut som två slickade katter när vi kom hem.

På kvällen åkte jag hem till Jonna. Vi åt god middag och drack vin, lite för mycket vin.. Imorse när klockan ringde så trodde jag att jag var döende. Huvudet höll på att sprängas i bitar! Men ach så bra ipren är, drog i mig två st och ett glas vatten, la mig och snoza i en kvart, sen var jag kapabel att gå upp!
Men de var en jätte trevlig kväll! Kvällen stod mest i fokus för blinddaten jag fixat åt Jonna. Känner mig rikrigt stolt över mitt val, verkar bra för båda ;-)

Ikväll ska jag åka på träning. Hoppas att vädret håller i sig, annars blir de svårt att ge sig iväg med släp som har sommmardäck .-/ hoppas, hoppas! Måste komma iväg och träna innan tävlingen i helgen!

Hare bra allihop :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0