pantar som uteliggare

Jag och Ludvig fick en extremt rolig uppgift att göra idag på lunchen, panta burkar! Det var tre STORA soppsäckar och fyra vanliga kassar med burkar, glasflaskor och vanliga flaskor i en enda röra. Men de slank minsann förbi en gubbe som såg ut som en uteliggar och han var väldigt avis på alla våra pantburkar! ;-)

Jag hann även förbi affären på lunchen och köpte lite smått och gott om jag nu ska sitta själv och glo ikväll. Ansiktsmask, hårinpackning, nagelack och lite annat kul :-)
Syster ringde dock och bjöd över mig om jag hade tråkigt för dom skulle ha fullt hus med gäster. Får se om jag orkar pallra mig dig. En promenad till munkholmen skulle inte skada :-)




Kolla vilka fina diskborstar dom har gjort för rosabandet. Var sugen på att köpa med mig en till jobbet men tror inte grabbarna i terminalen skulle uppskatta den borsten ;-) Man kan även köpa Ahlgrens-bilar i tutt-format!





Dagens horoskop:

Skytten 23/11-21/12
Nöjesrik fredag som startar i lugnt tempo men får upp farten när mörkret faller. Riktigt rolig kväll!

Det ser trotts allt ljust ut för fredags kvällen om man ska följa horoskopet. Jag hoppas iaf på de :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0