På bättrings väg!

Jag måste ha blivit matförgiftad. Är mycket bättre nu! Har lite svårt att äta fortfarande, men kräks inte iaf :-)
Har haft en lugn och skön dag, har nästan bara legat och vilat. Var iväg till massören en sväng och gud så skönt de var! Ska genast bli bättre på att gå dit så jag kanske slipper denna dagliga huvudvärk.

Nu på kvällen har jag bara slappat, blev inga hästar på schemat idag. Men som tur är så har jag snälla mamma och Jonna som tar hand om mina skruttar när inte jag kan :-) Jonna red Mulle och mamma åkte ut och pyssla med Kevvan.
Själv låg jag hemma och kolla tv. Hackade upp gurka och morötter med dip och drack ett stort glas med c-vitamin så nu borde jag vara pigg som bara den imorgon :-) jag är ju inte så bra på de här med att vara sjuk, vill genast bli frisk och har svårt att ligga still. Så ja var faktiskt uppe en sväng och städa rummet och dammsög :-) de blev genast mycket skönare att ligga i rummet!

Nu blir måste jag sova så jag blir frisk för jag tänkte gå till jobbet imorgon. Blir alldeles för stressad av att bara vara hemma och inte jobba. Så de är värt ett försök iaf! :-)

Sov gott,

imorgon är de en ny dag med nya möjligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0