ont i magen, igen..

Idag är jag totalt död, helgens äventyr har satt sina spår kan man säga! men de var de endå värt, hade jätte roligt både fredag och lördag.

I lördags kom Sofia & matilda ut till stallet och vi red ut en sväng. Sofia fick låna Louis och Matilda red Mulle. Alla skötte sig förutom Mulle som var lite stökig mot slutet.. Matilda var lite vit i ansiktet när hon tillslut fick stopp på Mulle på ridstigen. Gick lite väl fort där ett tag, men vi kom alla hem oskadda! Han en som han e min lille Mulle :-)
Igår var jag bara ute i stallet och pyssla. hade satt på mig regnkläder för att rida trotts vädret, men när jag tog in Kedves så var hon så frusen! Stod med helt uppspänd rygg och skaka.. stackarn.. Så hon fick på mig sig ett mysigt ull-täcke och värma upp sig inne. Sen öste de ner och alla hästarna fick komma in. så de blev ingen ridning alls, bara pyssel.

Idag blir de stallet direkt efter jobbet och sen hem och vila! Funderar på att ringa läkaren också. Har börjat fått såna där konstiga magkramper igen som jag hade i våras.. vet inte vad de beror på, de är som att nån helt plötsligt skär med en kniv i magen, de ilar och gör så jäkla ont så ja knappt kan stå rakt. Riktigt skumt de där, men jag hatar att gå till läkaren. Känns endå som att dom inte kan göra nått, man får lite piller och sen är de bra. Aja, vi får se hur de går.

Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0