meningslöst våld

Ligger och tittar på efterlyst... Det gör mig så arg och upprörd över vilka idioter de finns! Allt detta meningslösa våld. Hemskt att man inte ska kunna gå ut själv utan att vara rädd.
 Vill verkligen ägna en tanke åt Elin och framförallt hennes familj! En helt oskyldig tjej som bara var på väg hem från en rolig kväll på krogen, men kom aldrig hem. Fruktansvärt! Efter de här kommer jag verkligen inte våga varken åka eller gå hem själv på kvällarna.

Idag var jag som sagt tillbaka på jobbet iallafall. Var bara borta en dag och de var redan fullt med papper på mitt bord att ta tag i :-/
Kiropraktorn har även varit hos Kedves idag. De var som jag trodde och hade lite spänningar här och var. Hon fick laserbehandling och massage. Hon tyckte de var såååå skönt och Micke blev hennes nya favorit :-) Så nu blir de till att stretcha ordentligt ett tag framöver!
Själv så la jag mig på spikmattan när jag kom hem. Kan verkligen rekomendera de! Hur skönt som helst, man blir helt sömning och man känner verkligen att den gör värkan. Grymt bra efter en stressig dag och bara lägga sig och coola ner på spikmattan :-)

Nu ska jag sussa så jag orkar med dagen imorgon. De är nämligen fullspäckat schema imorgon!



 Natti, natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0