Måndag

Helgen har varit jätte bra. Var ju i Uppsala i lördags och de blev en väldigt händelserik kväll. Jag fick bla en flaska i huvudet. Det var nått pucko som kasta den från övervåningen och jag med min tur såg till att den hamna i min skalle. De var inte alls skönt, men jag klara mig bra. Kvällen slutade iaf hemma hos min bror där jag spenderade den största delen av dagen igår.

Idag är de måndag igen. Känner mig väldigt deppig. Står inför ett stort val och jag vet verkligen inte hur jag vill göra.. De finns både positiva och negativa faktorer för båda alternativen.. vi får se helt enkelt.

Ska äntligen upp till John och Karro idag. Ska bli kul att träna och träffa dom, de var alldeles för längesen sist!

ha`re!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0