man känner att man lever!

Måndag igen och klockan ringde fem imorse :-/ De har varit fullt upp sen jag kom till jobbet klockan sex imorse, kände att jag inte vaknat på den bästa sidan heller.. massa krångel och massa jobb! Nu har de äntligen lugnat ner sig och jag har kunnat sätta mig ner med kopp te och börjat ta tag i alla papprena. Humöret börjar att bli bättre :-)

Gårdagen blev yttligare en stalldag. Åkte först på loppis med Mia, Sari & Togge ute i Rickeby. Hittade faktiskt lite fynd! En luva, förbygel, skor & pannband, allt för 190 kr :-) Jonna köpte två jätte fina schabrak till Mulle också!
Efter loppisen åkte jag tillbaka till stallet för att rida. Kedves hade dock jätte svullna körtlar så jag tog de lite lugnt med henne och gick bara ut i skogen och klättra. Riktigt konstigt de där med hennes körtlar, inte första gången dom svullnar :-/ Ser ut som att hon fått påssjukan typ.. blir de inte bättre så får jag ringa vet..
Jonna hoppade lite på Mulle också, dom passar så bra ihop! Båda tycker de är så roligt och de glädjer mig :-)

Efter stallet åkte jag till syster och färgade håret. Hon la i lite blonda slingor, blev riktigt bra faktiskt :-) måste unna mig nån månad att gå till frissören. Mitt hår är som svinto! Men men, de får vänta till nån annan månad. Den här månaden har varit dyr på både häst och bil fronten..


Loppis, Stora Rickeby.



Mina fynd :-)


Hoppas du får en bra & härlig måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0