Joe Labero

Hela familjen var som sagt inne på hamburgerbusch i Sthlm och titta på Joe Labero igår. Det blev en väldigt lyckad kväll! Både maten och showen var fantastisk. Jag fick vara chaufför så för mig var de vatten hela kvällen, men de var lika roligt iaf :-) Alltid lika kul att sitta bakom ratten med pappa bredvid som är dunder nervös att jag ska fara på nån trottoar och förstöra fäljarna ;-) Men både bil och besättning kom hem oskadda trotts att de var VÄLDIGT trångt i p-garaget!

Fredag igen, så skönt. Känner mig fortfarande lite hängig efter magsjukan så de blir nog en lugn helg. Inga planer alls faktiskt. Ska rida båda hästarna idag iaf eftersom Jonna jobbar hela helgen. Men de ska bli riktigt roligt att rida Mulle, de var ett tag sen sist :-)
De blir kanske att laga nån god middag och lägga mig och kolla Idol eller nått ikv. Mamma bort också så jag blir helt solo hemma, skönt :-)

Här är mammas etremt bra bild på mig & Labero, hon fick iaf med skrevet på han!




ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0