Hyllning!

Idag skulle jag vilja hylla min kära syster, Helena!
Jag vill hylla henne för att hon är verkligen världens bästa syster! Hon ställer alltid upp till 110% och finns där både i vått och torrt. Hon är otroligt klok och väldigt vacker. Att ha henne som syster gör mig väldigt stolt! Det finns ingen bättre att vända sig till när man känner sig ledsen, arg, frustrerad,förvirrad.. Hon kommer alltid med kloka ord och får en på benen igen! Sen är hon självklart en himla rolig prick med sina små genomtänkta skämt som ingen annan kanske förstår, men som hon själv kan skratta hejdlöst åt ;-)
T.ex: Helena - Här har du nyckeln Viktoria, lås när du går och släng nyckeln i brevlådan, hajjar du? HAHAHA (nyckelringen bestod av en haj) ;-) Ett av hennes många roliga vittsar!

Som sagt, jag vill bara säga att jag älskar dig jätte mycket och för mig är du världens bästa syster och jag är så tacksam för att jag har dig!



Kommentarer
Postat av: Helena

Tack älskling!!!!! Du är världens bästa syster du med - och DESSUTOM världens bästa moster :oD

Älskar dig massor massor massor!!! Pusssssssss

2010-10-01 @ 16:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0