Happy!

Jag känner mig så himla glad idag! Tänk att de kan slå om så, från ena dagen till den andra... Skumt de där. men jag hatar egentligen att älta saker. Ett beslut är ett beslut och de är bara att pina sig igenom de. Jag tror de här var bäst för både mig & H. Jag behöver vara "fri" ett tag nu, leva livet och framförallt må bra! Ibland måste man placera sig själv i första rummet, och de behövde vi båda..
Nog om de!
IT-gubben sitter här även idag. Just nu sitter han på skype och pratar med sin kollega som verkar lika nördig.. de där med data-killar har aldrig varit nått jag beundrat. Visst är de väl skönt med en kille som är bra på data, men så ofta har man ju inte problem så man behöver en på heltid ;-) Den här gubben sitter dessutom och sjunger och trallar åt min musik hela tiden! Fett irreterande, försöker blänga lite kaxigt när han gör de.. men han verkar inte fatta piken! Hur som helst, hur coolt är de med en kille som har fyrkantiga ögon och är en data-hacker gemfört med en cool kille på hoj typ.. nej ursch, data, inget för mig!

nu ska jag jobba på lite till, sen ska jag ut på lite äreden. Upp till tullen och fixa med lite tull-papper och sen ska jag åka och ge hästarna mat för att sedan återvända till jobbet igen :-)


Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0