fredag!

Åh mina vänner de är ÄNTLIGEN fredag, känns helt grymt skönt! Denna vecka har bestått av alldeles för mycket jobb och för lite sömn så de ska bli extremt skönt med ledighet!

Igår kväll var jag som sagt på kundmiddag på båthuset. Satt mest som ett ljus hela kvällen. Fjorton vuxna människor som jag aldrig tidigare träffat och som jag inte alls hade speciellt mkt gemensamt med. Men jag roade mig med att titta på hur enormt pinsamma vissa vuxna kan vara! Efter lite alkhol är dom kapabla till typ vad som helst och är de gratis så blir folk som helt vilda och beställer helst in så dom kan sitta med fyra glas samtidigt. En kaffe, en 6:a whiskey, en irischcoffè, ett glas vitt vin och en öl, de var vad en av dom hade framför sig. Och ett stort ämne var "FEJJAN" (facebook). My goood! Jag har iaf sett och lärt mig hur jag INTE ska vara när jag är 50!

Hann med en ridtur på Kedves igår innan middagen också. Jonna, Therese och Kim var med. De blev en minst sagt intressant ridtur! Det var storm och hästarna var helt tossiga! Men efter en och en halv timmes ridtur kom vi alla hem i säkert förvar!

ha en skön fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0