De snöar!

Och så kom snön.. När jag gick upp vid gem imorse så öste de ner snö. Som tur var så hade mamma satt på vinterdäck på sin bil så jag kunde ta den till jobbet. Man är ju något av en amatör på vinterväglaget eftersom jag inte haft körkort på vintern tidigare :-) men jag tog mig safe till jobbet!

Igår så var vi ute och red en sväng, riktigt kallt! Men Jonna hade ett önskemål om att trav-träna för hon ville ha mer "svung" i Mulle steg.. Så jag, Thererse, Kim och Jonna var ute en sväng. Jag körde mest gallopp för Kedves kan redan trava fort väldigt bra :-P Så vi tränande samlad gallopp istället.
Åkte direkt till syster efter stallet där jag fick middag och mys med Vinnie :-) Älskar den ungen så mkt! man blir alltid lika glad efter att fått myst med honom! Jag, Helena och Andreas la oss sen och kolla på filmer från när dom var i thailand i våras. Man fick något ångest när de är så kallt här hemma :-/ Vill också åka utomlands och bara sola, bada och njuta! Men dom ska förmodligen dit i vår igen så då tar jag mig nog också en tripp dit och hälsar på :-) vill verkligen se Thailand!

Såhär ser de ut utanför mitt fönster, burr!


Världens goaste unge i badet, vi friserade han med en schysst tupp-kamm ;-)






Ha en super fredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0