Been there done that..

Hade en riktigt down-dag igår igen.. En stor anledning är nog att jag blivit sjuk också. Börjar bli lite orolig för min kropp.. Har ständig hjärtklappning, vaknar tom av de på nätterna. De känns som att hjärtat ska hoppa ur kroppen. Har haft så fram och tillbaka länge nu. Tack och lov så har magen börjat bli bättre, inte samma huggande värk. Sen en rejäl förkylning på de här, ont i lungorna.. Hatar att vara sjuk och "ynklig"! Jag kan max ligga en dag hemma och vara sjuk innan jag blir extremt rastlös! Men jag är på jobbet iaf, vill se folk och ha skoj inte bara ligga hemma i sängen och ruttna och tänka dumma tankar. Men jag ska iaf till läkaren nu i november så då får jag förhoppningsvis svar på mina frågor :-)

Under morgonfikat idag kom vi in på ett ämne som har berört mig väldigt mycket den senaste tiden. Vill och kan tyvärr inte skriva om vad här.. Men de gör mig riktigt förbannad! Det gav mig verkligen en spark i baken idag att prata om just de ämnet och jag känner mig mycket starkare! Hur f'n folk kan förstöra andra människor på grund av deras besatthet, de gör mig arg, frustrerad men också samtidigt ledsen! FAN säger jag bara.. Men de är bra, jag mår alltid bättre med lite ilska i kroppen! Konstigt de där, men de triggar mig.. Likadant i sport, för att presetera som bäst i hoppningen så behöver jag vara lite förbannad :-)

Nog om de! Efter lunchen beger jag och pappa oss in till stan för att kolla smycken hos Efwa Attling (vet inte hur hon stavas). Ska bli väldigt roligt att kika, men jag ska sätta hänglås på min plånbok för jag får inte spendera ett enda öre! Idag kom räkning på bilen också, försäkringen... Pjuu, de är hårt att bli vuxen :-)
Sen blir de ridning med Jonna. Borde egentligen inte rida nu när jag är sjuk.. Men vem ska annars göra de? Hästarna är som barn, bara för att jag inte är fit for fight så kan man inte säga upp sig från sysslan. Men jag får rida lite lugnt.. Skulle jag låta Kedves stå ett par dagar så får jag nog ångra de bittert när jag bli friskare :-)


ha en super torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0