Balbreaker

Det blev en grymt rolig kväll igår. Vi var indelade i fyra lag och tävlade i bowling, blispel och bilbana. Riktigt roligt faktiskt och mitt lag vann, trotts att dom hade en brud i laget ;-)
Efter tävligen var de tre rätters middag, riktigt bra mat! Sen var de lite fri tid efter middan då man kunde mingla och ta en drink. Efter de gick bussen hemmåt och vi hamna på blå och sen slutade vi på KC. Kvällen blev över förväntan och det var riktigt kul. Jag jobbar med helt fantasktiska människor :-)

Idag har jag varit något trött eftersom jag endast fick fyra timmars sömn.. Men jag pallade mig iaf ut till stallet och gick ut och gick med Kedves och tömkörde henne efter. De gick jätte bra, hon är så duktig min tjej :-)

Sitter just nu i väntan på om Tessan ska höra av sig. Jag har iof redan krypit ner i sängen och har rätt svårt att ta mig upp härifrån ;-) men vi får se, ensam mamma söker går ju på tv och de måste jag iaf se!


Ha en skön söndags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0