Jag siktar mot toppen så långt jag kan nå och jag kommer in, rullar hårt!

Faaan jag lyckades försova mig även idag, de var tredje dagen i rad. Inte bra alls! Jag som aldrig brukar försova mig, vad håller jag på med? Skärpning!

Var i björklinge igår och träna. Helt plötsligt när jag rider fram säger John "Vickan kan jag få rida lite?", ja fatta ingenting,  "vadå, Kedves?" och han svara "ja, men bara om jag får för dig?" och självklart sa jag ja. Kedves fick väl en smärre schock när karln hoppa upp i sadeln, men de gick super! Innan så har Kedves varit min och Karros bit, men John hade tydligen blivit sugen nu på att prova henne och känna hur de känns att sitta på henne över hindrena. Och de tro de eller ej, men han gilla henne :-) Så jag satt bara och njöt och titta på min fina, fina stjärna! Sen hoppa jag upp och hoppa runt på en riktigt svår och klurig bana, med bara omhoppningssvängar. Men de gick så grymt bra! Jag förstår inte varför jag ska krångla till allt hela tiden och tänka "oh shit, de här går verkligen inte och hur ska jag klara de där?" vafan, de är bara att köra och tro på sig själv! Man ska bara ha positiva tankar då går de faktiskt bättre. Som sist jag red där, då tävlade jag och Karro om vem som kunde skrika högst "JAG ÄR BÄST, JAG KAN, JAG VILL, JAG SKA!!". Kanska låter lite knäppt, men lovar att de triggar en när man vågar tro på sig själv!
Efter träningen blev de pizza och bonde söker fru! Men när mina ögon börja gå i kors så kände jag och mamma att de var dax att packa ihop och åka hem och lasta ur hästen. Så vi var hemma på stallplan vid elva igårkväll, kan vara anledningen till att jag försov mig kanske :-)

John & Kedevs, filmade också men vet inte hur man lägger upp den här?


Lilla Johanna som vi skulle fira för att hon skulle bli av med gipset. Men icke, hon måste ha gipset 4 veckor till! Håller tummarna för att de inte blir operation och att hon är på hästryggen inom kort!


Idag är jag en förvirrad flicka! fan vad jag ställer till de.. Skit också, men jag kan faktiskt inte rå för de. Tyvärr så händer saker ibland som man i efterhand kan ångra bittert. Men jag tror faktiskt inte att jag ångrar de, eller de gör jag inte. Men de känns bara så förbannat knäppt och konstigt. Jag tror nog att jag måste reda ut vissa bitar och bestämma mig för vad som är bäst.. Tyvärr är jag dessvärre sämst på att "reda ut" mitt huvud och tankar och dessutom komma på en bra och förnuftig lösning. Att vara klok och förnuftig är inte min starkaste sida jämnt :-)

Hey´svejs!


Kommentarer
Postat av: malin

jätte lätt att lägga upp film. kan skriva en förklaring lite senare för nu ska jag äta lunch och sen åka till stallet :) men du kan ju skaffa ett youtube konto så länge och kanske till å me lyckas lägga upp filmen ;)

2010-11-19 @ 13:27:37
URL: http://malinmygganeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0