Onsdag

Hej vänner.

Då var de redan onsdag. Låg och skrev ett jätte långt inlägg via mobilen igår, men de verka inte funka.. Tröttsamt! Jag som trodde att jag var en teknisk tjej? Så fel man kan ha. Men nu har jag iaf fått igång min iphone på riktigt (fyra månader senare...) så jag kan ladda ner "appar" eller vad de heter.. De är väl bra iaf :-)

Middagen i måndags blev väldigt lyckad. Det var jag, Mathias, Nicole, Tessan och Mina som möttes upp på Coop. Vi handla massa ingredienser och lagade pizza ihop. Den blev riktigt lyckad! Tessan och Mina åker snart och blir borta ett halvår, känns jätte konstigt och jag kommer sakna dom!




Igår åkte jag och red Kedves efter jobbet. Hösten är väl jätte mysig för alla soffliggare.. Men inte för oss hästägare som måste ge oss ut i ur och skur plus att de är kålsvart! Men de blev ett ordentligt ridpass i volten i blindo, men de funka.. Sen skulle jag skritta av Kedves med Jonna och Kim, men de var inte Kedves så sugen på. Så hon drog av en riktig brallning och slängde sig rakt in i Mulle som blev jätte rädd som i sin tur kasta sig in i Santos.. Ja ni kan ju tänka er. Vi alla höll på att tugga grus redan på stallplan.. Lille bus-Kedves hon är så egen med mycket egen vilja! Men ganska söt endå :-)

Börjar friskna till från förkylningen nu. Äter vitaminer varje dag så ska de nog hålla i sig! Så den här veckan blir de träning! Ska till underberga idag och träna, ska bli roligt trotts de trista vädret! Dom har ju jätte stort och fint ridhus så de är bra :-)


Titta vilken häftig "ap" jag laddat ner, de blir iaf häftiga bilder! var i fredags och handla kläder hos Annika på Zap i märsta. köpte två jätte sköna och fina tunikor! De är en av dom jag har på mig på bilden. Kan varmt rekomendera att handla hos Annika för hon har fina grejer och är dessutom världens gulligaste! Var och hämta ett paket hos henne i måndags och där i låg en jacka som jag har suktat efter! Den är så fin! :-)



Nu ska jag surfa lite på mat. Jag och mamma ska ju ha stor fest på lördag för alla tjejer så jag måste hitta nå bra recept! De har varit lugnt på jobbet idag och jag har kommit ikapp från i fredags så nu kan jag surfa runt lite med gott samvete ;-)


ha´re!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0