Trött tjej som inte kan sova.

Något trött, men gladare :-)
Mitt humör slog om på engång när jag kom till dagis och såg lille Vincent som sprang till min famn. Den ungen är den bästa medicinen på jorden!

De största som hände i helgen var att min fina fru kom hem, Therese. Hon kom lika snabbt som hon åkte dessvärre. Nu är både hon och Mina på andra sidan jordklotet och förblir där ett halvår. Vem ska nu ta hand om mig? Se efter mig och säga åt mig när jag gör fel. Jaja, ja har ju Amanda och Vican och de är inte fy skam! Snart tar jag och Amanda vårt pick och pack för att hälsa på Toorshi och Joje i Manchester också, de ser jag verkligen framemot! Just nu behöver jag lämna staden för ett par dagar och rensa mitt lille huvud. Jag är en jäkel på att lyckas ställa till de för mig själv, goood. Men va fan, man lever bara en gång och varför inte få ha lite kul? Iof är de väl inte så vettigt att göra de på andras bekostnader.. hur ska denna soppa sluta? jaja, den som lever imorgon får se!

Hejdå min fru, ta hand om dig och slira för mig med! Jag håller ställningarna här hemma sålänge!


Och jag håller vad jag lovar, armbande sitter på tills du kommer hem!





Imorgon är de träning i Björklinge, schmutt!

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0