Träning


Träningen igår gick faktiskt riktigt bra tycker jag. Vi tränade serier, de krävdes ganska lik ridning denna gång som förra när vi träna att hoppa på S-linje. Första gången vi skulle ta serien som bestod av 4 hinder så tyckte Kedves att de såg lite komplicerat ut men löste de på "bästa" sätt genom att öka farten och bralla igenom de ist. Jag höll bara i mig och mamma höll på att svälja tungan! Men inte en bom rörde hon trotts farten, hon är så snabb i fötterna! Men sen till nästa gång var jag förberedd och var mer konsekvent och de gick de super. Sista rundan var lite högre och den var super! Kedves sköter sig alltid bättre när de blir lite högre för då måste hon koncentrera sig, inte bara kasta sig handlöst över allt.. Så i de stora hela är jag nöjd med träningen! :-)


Fina Kedves efter träning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0