Sov så gott, Anna-Lisa.

Igår vid sju tiden på kvällen så somnade min mormors syster Anna-Lisa. Hon var 93 år nu så tiden var väl inne. Men de är aldrig roligt när någon går bort och för min del kommer minnen från när mormor dog i februrari väldigt krypande. De var en riktigt tuff period som jag inte vill göra om! Men de är väl tyvärr så, man föds, man dör. Man kan bara få hoppas på att man får leva länge och vara frisk! Alla minnen på Öland är minnen blått nu när både mormor, morfar och Anna-Lisa är borta.
Jag hoppas att du får vila i frid nu Anna-Lisa och hälsa mormor och morfar från mig där i uppe i himlen <3



Idag är de trotts allt fredag iallafall och de känns roligt :-) ikväll blir de lite vin hos Carro förmodligen. De får nog bara bli lite eftersom jag ska agera hästskötare åt John och Karro imorgon bitti i Södertörn. men de blir nog skoj :-)

Ha en super fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0