Onsdag

Många dagar sen jag skrev nu, men de har varit ett par fullspäckade dagar! Mitt liv är lite av ett kaos just nu, men jag gillar de. De pirrar i min mage och jag känner mig rätt lycklig! Var tvungen att ta en långpromenad igår när jag kom hem från jobbet trotts snökaoset, behövde verkligen rensa huvudet! Och de hjälpte tycker jag :-)

Stallfesten i lördags blev verkligen lyckad! Alla älskade maten och sällskapet. Det var så roligt att så många kunde komma och även Togge vågade sig dit trotts att de var hön-fest med 16 brudar ;-) Menyn jag hade tillagat bestod av salami/mozarella-qusadilla, tacopaj, guakamole och frozen cheescake med daim!
Efter mycket vin och dans så slutade vi på KC, den yngre generationen. Vi hade jätte roligt och jag hoppas att vi alla tar tag i de och ses mer framöver!









På söndagen var de brunch med hela familjen i Uppsala som gälllde. Jätte trevligt, men de banka i huvudet när jag tänkte.. Jobbigt de där ;-) Efter vi ätit åkte vi hem till Kim där jag och Vincent deckade ganska fort! Vi sov som två små barn :-)




ha en skön onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0