Lycka!

Träningen idag gick så j*vla bra!! Kände mig grymt taggad att hoppa och även visa John att jag har börjat fått tillbaka glöden! Och de gick super, känner mig så himla glad. Im back on track :-) Allt flöt och jag och Kedves kändes som ett. Hoppade en bana på 1.10 utan problem och framförallt utan att jag hade en puls på 200, kände mig lugn och målmedveten! Vi tränade snabba svängar för de hade John fått inspiration från Södertörn förra helgen och ville att vi skulle träna de. De är lättare sagt än gjort att svänga på en femöring. Speciellt när de skulle se proffsigt ut också ;-) Men Kedves är snabb i benen och klarade uppgiften galant. Jag fick jublande applåder av John, Karro och mamma efter att jag hoppat banan och jag själv bara log och kramade om min fina, fina Kedves. Hon är helt fantasktisk den hästen! För ett år sen så var vi som katten och råttan, idag när vi fungerar som ett team är de en helt fantastisk känsla. Hon litar på mig till hundra procent och vill mig väl över varenda hinder hon bär mig.
Utan John & Karro så hade Kedves varit såld för längesen, men jag är så lycklig över att dom har lyckats övertala mig om att hon är grym om jag bara får kläm på henne. Idag log vi alla fyra när vi såg henne, vi har lyckats!

Kvällen i övrigt har gått till att laga mat och städa. Kan dock inte avslöja menyn än, men av mitt smakprov blir den super! Både mamma och jag var rätt övertrötta tillslut och skrattade mer än gjorde nytta så vi lämnade resten till imorgon. Ska släppa ut hästarna vid åtta så då passar jag på att rida båda också så vi kommer hem i tid och kan fortsätta med allt fix. Ser framemot festen imorgon, tror de kommer bli jätte kul! :-)


Kedves trötter, längtar efter att få åka hem och äta mat!

Nu blir de att läsa lite i min deckare och sedan gnugga kudde!
Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0