Ladda krafterna!

Ja sitter här och orkar knappt resa mig upp. Dom senaste dagarna har varit helt galna! Har knappt hunnit innanför dörren hemma innan jag varit tvungen att åka igen. I fredags var jag hos Carro och vi hade jätte trevligt, sen försvann jag iväg på lite egna äventyr som var väldigt roligt :-)
På lördan var jag i Södertörn med John och Karro och hjälpte dom med sina hästar. Dom kom hem med många fina placeringar!
Sen var de sambans 25års jubileum på lördagskvällen. Man kände sig helt plösligt gammal när man stod där. Tyckte de var igår som vi var med och dansa i samban, men de är hela 6 år sedan! Tiden går helt hysteriskt fort. Avslutade kvällen på Blå och dessvärre blev de även en snabb sväng på KC..

Mamma åkte tidigt igår morse till Kalmar för att börja fixa med Anna-Lisas hus och sånt. Så trotts att jag var hemma vid fyra på lördags natten så var de bara att kliva upp igår morse för att rasta hunden och lite annat innan jag skulle till jobbbet. Sen var jag på jobbet till tio igårkväll, hann med att åka och släppa in hästarna vid åtta också.
Ja som sagt, helgen har gått i ett!

Men nu är de måndag och ny vecka väntar. Har en massa som ska göras nu, diska och städa innan mamma kommer hem, rasta hunden, städa mitt rum, tvätta och åka till hästarna.. Har iaf hunnit kasta i mig en tallrik med musli nu. Tror inte de blir någon ridning idag, alldeles för kallt och rått, och framförallt mörkt! Men Kedves ska iaf börja få lite vintervila nu så jag känner mig inte så stressad över de. Även hon måste få lite vila :-)



bilder från helgen kommer upp senare för nu måste jag lägga på ett kål innan jag somnar vid datorn!

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0