JULPANIK

Burr, sitter med både halsduk och jacka på mig inne. Fryser som en liten mus! Men solen har lyckats hitta Sigtuna även idag och det är ju skönt :-)

Äntligen fredag igen, veckorna bara rasar iväg.. Igår när jag och mamma var på Maxi så har dom redan ställt ut alla julgrejer. Dom hade även satt på julmusik! Man fick på engång lite inre stress över att de snart är jul igen och man ska handla julklappar, pynta, julmarknad, lucia och jag själv ska fylla år! Samtidigt kan man ju inte heller låta bli att tycka att de är lite mysigt, jag älskar att handla julklappar och slå in dom fint till mina nära och kära :-)

Idag är de träning på schemat först och främst. Sen blir de hem och laga mat! Hela vårat kök hemma är fullt med saker för morgondagen. Sen kanske jag åker och träffar Mina för sista gången på ett halvår (!!) för hon åker till Buenos Aires imorgon.. Tessan åkte igår. Kommer bli tomt utan dom här hemma, men jag får pina mig igenom detta halvår och vara ute och slira för mig själv :-)


Ha en skön fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0