jag mår som jag förtjänar.

Jag mår som helvetet själv! Svettas, fryser, mår illa och har jätte ont i halsen. gaaaah, jag har verkligen inte tid eller lust att bli sjuk! Har precis gjort mig en stor kopp te med honung och hoppas på att piggna till inom kort! Har massor att göra på jobbet så ja vill inte gå hem. Får se hur länge jag orkar!

Att jag aldrig lär mig! Alltid när jag varit ute och fart såhär, för mkt alkhol och dålig mat så blir jag sjuk! Den här veckan ska gå i hälsans anda. Jag måste verkligen skärpa mig. Jag ska äta under bra tider och också bra mat då! Inte en knäckemacka hit och knäckemacka dit, utan MAT! Jag ska även motionera! Nu när hästarna har lite vintervila blir inte träningen lika hård för mig så jag måste träna på egen hand, promenader och styrketräning. Jag har världens sämsta imunförsvar så för att hålla mig frisk så måste jag ta hand om mig själv, mkt vitaminer och varma kläder! Ja herregud, jag hoppas att jag kan följa mina mål nu.. Rutiner brukar inte vara min bästa sida, men jag ska fan skärpa mig! Kom igen Viktoria, heja heja!



Its complicated, it always is
That’s just the way it goes
When love takes over


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0