Jag hann!

Precis när jag städat klart och fixat igår så kom mamma hem, hon blev så glad över att komma hem till ett ny städat hus :-) Det är alltid roligt att få göra någon glad tycker jag!

Imorse var de lite av en kaos morgon! Mamma skulle vara på löwet 07.15 för att läggas in på operation, klockan 07.00 står vi fortfarande på macken i sigtuna och kan inte tanka mammas bli för kortapparaten har gått sönder och de var absolut ingen tank i bilen för att min bror hade haft den. Så de var bara att lägga ner tillslut och köra i full fart hem och byta bil! Sen körde vi som dårar till Löwet! Men de verkar ha gått bra iaf för jag har inte hört av mamma än. Hoppas operationen går bra och att mamsen äntligen kan få bli bra i armen!

Lilla Snobben har fått hänga med mig på jobbet både igår och idag, han är väl dåfär halv nöjd med den. Men han slipper ligga hemma ensam iaf och killarna är så snälla mot honom här trotts att han skäller ut dom :-P
Nu ska jag jobba på ett tag så ja får undan lite innan jag ska hämta mamma igen.

ha en bra tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0