Fullspäckat schema!

Solen skiner och jag blir lite extra glad då känner jag :-) Tänk att sol kan göra så pass mycket! Tror att jag ska försöka hinna med att sola solarium innan helgen. Avskyr att bli blek och falla in i höst/vinter blekfetadepptristakroppen..

Idag jobbar jag till tre, sen blir de rally med suckan! Först ska vi bege oss till stallet, tänkte rida Kedves en sväng så hon får röra sig efter träningen igår. Sen ska jag möta upp mamma och vi ska åka och hämta upp täckena och sedan åka och storhandla inför festen på lördag. Vi ser ut att bli hela 16 stycken, roligt :-) Efter detta ska jag försöka komma i säng för jag är egentligen dötrött redan.. Lasta inte ur Kedves förren vid tio igår kväll och var hemma i sängen vid 12 och skulle upp fem.. Ja ni förstår, lite trött i ögat idag.

Imorgon väntar mycket roligt! Slutar redan klockan ett för vi ska upp till John & karro och hälsa på. Ser verkligen framemot de för nu var de längesen vi sågs! Alltid lika mysigt att träffa Westgate farms lilla liga som består av John, Karro, Luke, Kelly och Johanna! Mamma är så orolig för lille Luke som har ramlat av Oliver och fått en spricka i armbågen, så nu måste hon åka upp och krama lite på den lille sparven :-) Självklart ska Keddan med också så vi kan rida lite!
Sen ska vi hem och börja förberedelserna för lördag, mycket mat ska lagas!


Idag vill jag verkligen ge en tanke åt bröstcancer-fonden, eller cancer över lag. Denna hemska och fruktansvärda sjukdom! Igår fick vi de hemska beskedet om att en nära vän till mig och mamma har drabbats av bröstcancer och hon har en stor tumör i bröstet så nu väntar en lång behandling av cellgifter och operation.. Jag håller alla tummar och tår för att hon ska bli frisk, hon måste bli frisk! Så idag är de jag som åker och handlar alla möjliga rosa-bandet kampanj saker för att stödja!



Ha en skön torsdag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0