Fuck!

Åh vilken pissig dag de här känns som, jag har vaknat på helt fel sida! Orkar inte prata med nån och tål verkligen inga dåliga skämt idag!
Började dagen med en kraftig försovning! Hade tänk att vara på jobbet till senast halv sju eftersom jag ska hämta Vincent på dagis idag, men jag vakna kvart i åtta helt stressad med sprängande huvudvärk istället. Han jag jobbar med är sjuk så allt hamnar på mitt bord, varelse jag fattar de eller inte.. Försöker improvisera så gott de går!

Igår var jag på dressyr träning med Kedves iallafall och de gick över förväntan, var lite nervös först för vi har inte ridit dressyrträning på jätte länge men de gick ju riktigt bra! Min lilla tjej börjar kunna allt mer, vilka framsteg hon gör!

nej nu har jag inte tid med de här, måste ner i pappershögarna igen! fakturera?! veckodebitera?! my good, de här kommer gå åt helvete!

Hoppas du har en bättre dag, återkommer när jag är en gladare människa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0