Friday!

Jag jobbar verkligen på att hitta julandan idag. Har julpyntat hela TT och varit uppe på Maxi och köpt adventsljustake och pepparkakor till jobbet. Till råga på allt så har jag även satt på julmusik på spotify, allt för att försöka tycka de är mysigt med all denna snö. Hittils så har jag väl lyckats sådär halv bra.

Dom senaste dagarna har varit intensiva! Jag vet att jag alltid säger de, men den här veckan har verkligen varit pricken över i:et. Jag är inne på min 6:e dag med jobb och jag har jobbat minst 9 timmar varje dag sen i söndags. Eftersom mamma är nyopererad också så får jag sköta allt i stallet själv, vilket jag egentligen tycker är mysigt. Hos hästarna får jag ro och lugn! Men de är jobbigt när man måste stressa hit och dit hela tiden! Idag skulle jag egentligen varit ledig från jobbet och varit i globen för att se horseshow, men de ser inte ut att bli så. De blir jobb ist, så j'vla trist! men men, what to do. De är iaf fredag och jag hoppas helgen blir mysig! Ikväll ska jag förhoppningsvis få träffa Bimsan som har varit ute och rest och de ska bli riktigt härligt att få krama om henne igen! Imorgon blir de lussebullebak och glögg hos C. Även båda hästarna borde gå både fre, lör och sön. Wish me luck med att hinna med allt, ska försöka umgås och ta hand om mamsen lite också!



Bättre sent än aldrig, lite bilder från förra helgen:

samba-jubileum förra lördagen.



Philly i Södertörn. Får hålla tummarna från kontorsstolen idag att de går bra för John & Ian i globen!


Karro och Dominatrix tog fina placeringar i Södertörn!


Ha en skön fredag och kör safe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0