11 november

Tänk att halv november snart har gått?! Tiden bara rinner iväg, de gör mig lite skraj. Om en månad fyller jag år och jag tänkte att jag skulle fixa nått roligt tills dess, men just nu vet jag inte om jag orkar.. Kanske bara ska fira med lite nära och kära. Ska ju åka till Manchester i början av december också! Sen är de ju julafton och allt vad de så tills dess måste även julklapprna vara inhandlade och dom som känner mig vet att jag har ganska stor familj så de är många julklappar som ska handlas. men jag tänkte att jag skulle handla dom när jag ändå är i Manschester!

Var och träna igår och de gick väl bra. Hade återigen en sån där dag när mitt huvud är någon helt annan stans och jag har noll fokus! Förstår inte varför jag gör sådär och varför de bara är så ibland? De värsta är att jag inte kan skärpa mig heller när jag väl är inne i de. Tänker varje gång jag rider an hindret, "men skärp dig nu Viktoria, håll fokus!", men nej... funkar inte! Mot slutet hoppa jag iaf banan och de rulla på i ett ganska högt tempo, lite för högt.. men i de stora hela är jag ändå nöjd över den svängen, så länge vi kommer över och inte river så funkar de ju. har på nått sätt lärt mig när Kedves är mer på att bara låta henne vara, våga rida i ett högre tempo för hon fixar de galant. Istället för att ligga och dra och hålla i henne, de blir ingen bra ridning!

Idag är de en sån här dag när jag har hundra järn i elden eller vad man säger.. Är på jobbet nu, sen ska jag ut till stallet och fodra vid lunch. Tänkte försöka mocka och så då också. Sen tillbaka till jobbet, för att sedan åka tillbaka till stallet och rida Kedves och fodra kvällen. Har dessutom glömt mobilen i Sigtuna så måste åka dit en sväng också och hämta den eftersom jag inte kommer komma hem förens vid nio ikv..

Längtar tills imorgon när de är fredag igen! Jag och min kropp är i behov av en lugn, skön och rolig helg!

ha en super torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0