1 november

Och då var de måndag igen.. I helgen har de varit fullt upp! Fredagen spenderade jag hemma hos Kalle med trevligt sällskap. Vi åt tre rätters middag och drack vin. Dom flesta åkte till KC, men jag åkte hem..
På lördagen var jag och red Kedves på förmiddan, sen åkte jag och hängde lite med Amanda och Gunsi. Kvällen såg ut att bli lugn så jag och John åkte och hyrde film och köpte godis, men när jag precis landat i soffan hemma så ringde Martin & Jonna och ville ha sällskap på Blå. Så de var bara på med kläderna och gå ner på stan. Men de blev en jätte trevlig kväll, med många skratt! Skratta emellanåt så ja hade kramp i magen ;-) Även pappa kom och slöt upp med oss, trevligt! Sen kom Amanda och Gunsi och då blev de KC.
Går dagen var lite trött.. Men jag och mamma åkte och red och sen åkte vi till Ica Maxi och där hitta jag ett fynd! En ny TV :-) Somliga tycker nog att ja är knäpp som handlar TV på Ica Maxi, men vad fasen den funkar bra åt mig :-) Efter att jag installerat TVn i rummet så kom Mina och vi tog en långpromenad. Efter en helg fylld med fest och onyttigheter kan jag få lite panik på söndagen och bara måste röra på mig! Så vi var ute och gick i en och en halv timme, riktigt skönt!

Idag är de som sagt måndag igen. Har haft fullt upp på jobbet hela dan så nu smet jag in här lite fort för att ge hjärnan ett break! men jag gillar endå när de finns att göra på jobbet och man kan hoppa in och hjälpa andra. Samarbete tycker jag är super viktigt på jobb, man ska kunna hjälpa varann om de krisar!
Efter jobbet blir de en sväng till stallet och rida. Sen ska jag äta middag med tjejerna ikv :-)


ha en super måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0