Bye!

Jag har lyckats kriga mig igenom denna dag med och de känns extremt skönt. Åkte från jobbet vid tre och la mig i soffan hemma och kollade adventskalendern. Har haft feber till och från idag, vet inte vad jag mer ska prova för att bryta denna envisa förkylning! Trotts sjukdom så var de bara att pälsa på sig och åka till stallet. Red ut på långtur med Sari i kylan, burr, mina fötter var isbitar när vi kom tillbaka.
Hemma tog jag årets första varma choklad med grädde, de var riktigt gott efter en kall ridtur!

Tror att jag har lyckats packat allt nu. Kände mig extremt oambitiös när ja slängde ner allt, men men de är inte så länge jag ska vara borta och dessutom går de mesta att handla så ja är inte orolig.
Vet inte varför jag alltid får lite ångest när jag ska resa iväg. Känner mig alltid lite orolig och har svårt att slappna av. Jag ska liksom vara borta fyra dar (?!!!!), men känner mig ändå lite nervös. Men oftast brukar de lugna sig när jag väl är på plats, då kan jag släppa allt hemma och sluta fundera över hästarna, jobb, familjen, vänner osv.
Hur som helst så tror jag att vi kommer få det super skoj och det ska blir roligt att få Joje óch Toorshi, se hur dom bor och lever och vad Manchester har att erbjuda. Dom går ju i skolan både torsdag och fredag, men Amanda och jag får utforska staden och hitta på egna bus då. Kanske man kan gå och hitta lite julklappar eller bara ha de skönt och sitta på cafe och äta gott :-)
Synd att jag missar de väl omtalande julbordet på lördag, men jag hoppas på att mina svenska, galna vänner kan ge mig en update om hur kallaset slutar. Av planerna jag hörde idag så låter de som att de kommer bli galet, jag litar på att ni håller hatten medans jag är borta!

Nu åker vi hjärtat!


Ha de så bra här hemma,

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0