Trötter

GOD JUL, i efterskott


Jag hoppas att ni alla har haft en bra och härlig jul! Jag har haft det toppen, men måste endå medge att de är lite skönt att den är överstökad :-) Har massor av bilder att lägga in, men den här datorn håller på och krånglar med mina bilder från telefonen..
Dagen innan julafton var jag och C i stan för att han skulle tatutera sig och sen begav vi oss ut i julhysterin! herregud, de är VERKLIGEN hysteriskt i buktikerna. Folk nästan springer över varann! Och inne på systemet ska vi inte tala om hur mycket folk de var. Men vi gjorde de ganska snabbt och smärtfritt! På kvällen begav jag mig till pappa som hade gjort julmat.
Själva julafton befann vi oss först på Sigtuna Siftelsen med pappa och hans vänner. God mat och roligt sällskap! Efter de så begav vi oss hem till syster för att fira jul. Vi delade ut julklappar och åt gott! Vincents min när han öppna min julklapp var helt fantastisk, han vart helt överlycklig! Det var massa verktyg som man kunde banka och slå med samtidgt som de blinka och lät, just då var jag nog världens bästa moster ;-) Sen spelade vi spel och hade de riktigt mysigt! Det är nog de som jag tycker är härligast med julen, att hela familjen är samlad!







På juldagen var vi hos familjen Bremberg och åt yttligare lite mer julmat. På kvällen var jag ute på äventyr och hamna i soffan framför KarateKid, den var ganska bra faktiskt!
Idag är jag minst sagt sliten och mitt huvud bankar som aldrig förr.. Ursch, man får vad man förtjänar! Men jag är ingen vekling utan jag sitter här i röran på jobbet och försöker få något vettigt gjort :-) kan behöva lite lunch nu snart så mina hjärnceller vaknar.


Ha en skön måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0