måndag

Helgen har som vanligt gått i rasande fart! I fredags bleb jag bjuden på middag hemma hos pappa. Efter middan begav jag mig iväg på annat håll! På vägen möttes jag av en stor trafikolycka! Det var absolut den värsta trafikloycka som ja sett på nära håll. Det var ambulanser, poliser, brankår och världens kaos! Journalister sprang omkring i alla snödrivor. Själv satt jag i chock med öppen mun. Tanken som slog mig var "någon/några kanske inte får uppleva julen med sina familjer iår"..  hemskt! Med tanke på min egen avåkning i fredags som ja hade otrolig tur med och vad jag såg på fredags kvällen är de jag som numera kör lugnt!

På lördagen var de full rulle från morgon till kväll. Allt skulle fixas för kvällen eftersom ja skulle ha 20-års fest. Min planering är inte alltid den bästa och var inte de den här gången helller. Men kvällen blev väldigt lyckad och de var huvudsaken :-) tack alla för en lysande kväll!

 Nu måste ja ägna lite tid åt jobb, men ja återkommer senare!
ha sen skön måndag sålänge, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0