Vita fina snö

Till slut så fick jag även denna dag att gå och nu ligger jag äntligen i min efterlängtade säng :-) Har tänt ljus i hela rummet och har de sååå skönt!
Var ute och red med Sari och Kim ikväll så behövde få upp värmen när jag kom hem! Men gud så mysigt de var att rida ute i snön. Vi galloperade över ängen och just då älskade jag denna kalla, vita snö.
Innan stallet så var jag förbi syster en snabbis för att säga hej och hon hade köpt ett jätte fint nytt skal till min mobil, julrött, sååå fint och passande nu när de nalkas jul :-)

Jag blir så arg och besviken på hur vissa människor kan behandla andra. Att vara ärlig är nått jag prioriterar högt! Just därför förstår jag inte hur man kan ljuga folk rakt upp i ansiktet. Okej, nödlögner drar vi alla till med ibland, men så länge de inte är värre än att de inte kan ske någon större skada så spelar de ingen roll. Men att ljuga på andra människors bekostnader, såra och vara ett allmänt svin är inte okej! Har man inget samvete? Jag blir så förbannad! Efter detta kommer jag bli ännu mera kritisk till att våga lita på nån..

Imorgon är de iallafall fredag och de är ju inte helt fel :-) Jag har precis färgat mammas hår så hon får känna sig lite fin här hemma medans hon är sjukskriven ;-) Nu ska ja slänga på lite nagelack så de är gjort inför helgen, sen blir de John Blund!


Natti natt,

när något är kämpigt är varje ny dag ett steg närmare mållinjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0