Fucka upp är mitt andra namn.

Igår kom Vican och hälsa på mig på jobbet, dessvärre var de väl kanske inte mig hon ville umgås med utan hon ville till solarieöarna. Så vi bytta av varan, den ena satt och snacka skit på en stol medans den andra låg och blev brun. Jag måste vara brun till min lille fest på lördag. Har köpt en sån himla fin klänning i Manchester som jag ska ha då. Den är röd och jätte fin, kanske blir de en bild på den på lördag :-)
Efter att vi solat och såg ut som julegrisar begav vi oss hem till mig för lite häng. Vi räknade points, lagade mat och skrattade åt varandras singelliv. Vican fick även följa med och släppa in hästarna, hon såg väl sådär halv nöjd ut i sitt hörn hon stod och förklarade väldigt utförligt att hon inte är någon vidare djurmänniska, men en djurvän...(?)

Vi är av samma skrot och korn du&ja.


Efter stallet åkte jag på en liten utflykt. Fick varm glögg serverat när jag kom och ja kröp ner under en filt och kollade den nya versionen av Freddy Kreguer. Rätt läbbig film de där, eller den var lite väl blodig för min smak. Tycker inte om när dom överdriver skräckfilmer och man sprätter upp varann, känns bara väldigt overkligt och äckligt. Men den får endå 4 V:n av mig för den hade ganska bra spännande handling.
Har ju haft minst sagt sovproblem den senaste veckan, ligger och bara snurrar som en vilsen bäver eller nått trotts att jag är trött. Inatt slog jag nog rekordet, somnade vid strax efter tre och gick upp fem! Fick ha högsta volym på radion imorse på väg till jobbet för att inte somna! Det var flera gånger som ja kom in i en sån där "micro"-sömn eller vad de heter och röck till och vakna. Men ikväll borde jag somna som en stock, annars vore de konstigt.

Ska åka och fodra hästarna snart. Tror jag åker direkt hem sen och lägger mig under täcket! Vet inte om de blir nån ridning idag med tanke på vädret.. Men snart är de slut på vintervilan och då blir de andra bullar för mig och Kedves, då kommer vi inte heller kunna lata oss längre och skylla på väder och vind.. Men de ska bli skönt att komma igång igen sen, om inte annat så behöver mina bilringar och gäddhäng de, och Kedves lille fotbollsmage ;-)

Ha en skön torsdag och stressa inte ihjäl er i julhysterin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0