Underskattat att umgås med sig själv.

Jag minns inte senast jag satt hemma själv i lugn och ro en fredag, men gud så skönt de är!
Var ute och red en timme med Kim & Sari i kylan. Kevvan skötte sig exemplariskt och hon är så go min prinsessa! Mamma har varit på tjejmiddag och ingen av syskonen är hemma så till middag fick de bli pyttipanna och julmust.
Var och hälsade på mina älskade små söta barn på dagis efter jobbet. En helt underbar känsla när man omringas av kramar direkt i dörren när man kommer. Gud vad jag har saknat dom! Att få jobba med barn är nog bland de roligaste och mest lärorika jag har gjort. Man får verkligen öva på att ha tålamod iaf ;-)


Men även på TT jobbar jag med barn, eller man kan åtminstonde tro de ibland ;-) men idag var de glada grabbar när husmor Viktoria hade varit och handlat massa frukt till dom. Jag la även pengar på travet idag så nu hoppas jag att vi vinner storkovan annars kommer dom aldrig mer lyckas övertala mig att vara med. Som tack för frukten blev jag dessutom nerbrottad med snö innanför tröjan!! De var sådär lagom skönt att åka hem med snö rinnandes över ryggen, men hämnden är ljuv.. Dom ska allt få tillbaka med hårdare tag!



Om en vecka befinner jag mig i Manchester på julbord vid den här tiden. Gud så skönt de ska bli att få åka iväg ett par dagar och släppa allt här hemma. Jag längtar!

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla tv.  Kanske skulle titta lite på Greys när jag för engångs skull har tid!
Har tänt massa ljus :-)

Ha skön fredags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0