Tisdag

Goddagens,

känner mig sådär lagom rolig som person idag. Jag är dö-trött och sitter och tänker på hur mycket jag BORDE göra. Flytten till lägenheten sker om en månad så de finns massor som jag borde fixa med. Första gången man flyttar hemifrån, kan ni tänka er hur mycket jag behöver?! Kedves flyttas också på söndag så även där borde jag göra ett ryck och börja packa osv. Men de händer absolut ingenting, jag får inte ändan ur vagnen helt enkelt.. Jag är bara trött! Lagom passande så är jag själv på kontoret den här veckan också så de finns en HEL del att göra, papprena förökar sig likt paraciter!
Ska snart åka och fodra hästarna också. Det kommer bli så himla skönt att slippa dess stallpass om en vecka. De är ganska drygt att man måste släppa allt på jobbet för att stressa iväg till stallet för att slänga ut hö och sedan tillbaka till jobbet igen.  Plus att idag är jag så himla less på den här kylan och mörkret! De är kallt och mörkt när man åker till jobbet och det är kallt och mörkt när man åker hem, deppigt!

jag vill ha soooool



Life is a flower, eller? :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0