The Drama

Smile-banden har inte lyckats ta sig upp riktigt än efter morgonens incident. Men jag såg precis att min kära bors band The Drama nu finns på spotify! De gjorde mig glad och stolt! :-) Min musikaliska bror som länge kämpat med musiken verkar nu ha börjat nått framgång. Dom är så duktiga och jag gillar deras musik skarpt, låten hollywood är min favorit!
Det är sjukt vad ens systers-känslor kan kvittra när man är stolt över sin bror! Varje gång han har haft spelning så har jag stått längst fram med ståpäls! Nu ska jag inte vara alldeles för mjäkig här, men kan inte låta bli att bli lite emotional :-)






Lyssna & njut vettja!
http://open.spotify.com/album/1Tcwb7B68OP2OlKHQd9LDP 


De är fredag och jag ska genast dra upp smile-banden inom en snart framtid! Cheers folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0