Shopaholic!

Jag har nog aldrig haft sån värk i fötter, armar och ben som jag hade igår när vi kom hem från dagens shoppingtur. Jag och Amanda sprang runt som vilda hönor inne på Primark, i två timmar shoppade vi där inne. Jag hittade julklappr till nästan hela familjen! Och en hel del fint till mig själv :-)
Efter Primark mötte vi upp Joje som hade gått i skolan. Hann med en sväng på HM då också, men därifrån kom jag bara ut med en påse! Sen gick vi på julmarknad, jätte mysig! Vi drack varm choklad med baileys, åt tysk burger och åt pannkakor med nutella. Lordie, jag kommer gå upp tio kg innan denna resa är slut! Sen kom Toorshi (Carro) och mötte upp oss, så mysigt att få träffa henne för nu var det längesen sist!

Kvällen avslutades hemma med vin och champagne och massa, massa skit prat som vi tjejer är grymt bra på efter lite vin ;-) Sen sov vi som prinsessor hela natten i samma rum som packade sillar!
Nu ska vi ut igen och härja på stan. Min plånbok kommer vara tomm innan denna resa är slut, men så länge klapparna till familjen är handlade så gör de inget ;-)


Vi njuter av varandras sällskap och har de riktigt bra. En mini semster med sömn var precis vad jag behövde!

 

 

Ha´re!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0