Julrött!

Det blev varken halv dag eller någon julkalender igår. Men de blev ridning och go middag istället! Var ute och red med den nya hästen igår, den verkar jätte snäll! Kedves är ju dock alltid lite spänd när de är nya hästar, hon ska visa upp sig och visa sig stor. Den lille bitchen, men sådan matte sådan häst kanske ;-) Men hon skötte sig endå jätte bra och vi alla kom hem safe.
John hade lagat jätte god middag när jag kom hem från stallet, hemmagjord pesto med kyckling och pasta!

Förkylningen håller i sig och är envis som f*n! Men jag strider emot, åt sex manadariner igår efter middan och har med mig fem idag. Dom säger ju att c-vitamin är bra för emunförsvaret. Så idag är de vitaminer, frukt, strepsils, honungste, ipren, neceril och fishermans som står på menyn! Jag ska bli frisk till imorgon så är de bara.
Det är en ganska lugn dag på jobbet iaf så man behöver inte känna nån stress utan ja kan göra allt i lugn och ro :-)

Tänkte slänga in lite bilder från helgen för nu verkar de som att de fungerar:


Kevvan etfter våran morgontur i lördags, solen kom fram precis när vi kom till stallplan.



Festfin för bröllop!


Faster gifter sig, Emilia & Linnea var fina brudtärnor :-)


Vi lagade middag hos Kalle och Johanna kämpade på med kryckorna.


haha, Carro ser något obekväm ut!


Efter ett par drinkar slängdes Johannas kryckor och man kunde inte tro att hon hade en bruten fot när hon famla runt på dansgolvet.
Jag vakna upp med bula i pannan och blå armbåge, Johannas fot vart inte lika pigg på söndags morgonen! men kul var de iaf ;-)



Jag känner mig stolt över att jag lyckas byta färg på min sida, vet inte hur snyggt de blev, men lite julstämning iaf ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0