helvetesjävlaskitvinterförkyld

Åhhhhh vad less jag blir på att man är konstant sjuk på vintern. Var ju risig förra veckan, men sen släppte de. Men nu är de tillbaka igen! Har så ont i halsen och öronen :-( Men på vägen till jobbet så handla ja ett halvt apotek på macken i hopp om man att förkylningen släpper.
På torsdag morgon så styr ju kosan mot Manchester tillsammans med Amanda för att hälsa på Joje och Carro så jag måste bli frisk till dess! Ingen höjdare att flyga när man har ont i öronen.

Men jag funderar på att ta en tidig dag på jobbet och åka hem och lägga mig sen. På svtplay kan man kika på nya julkalendern så igår kväll såg jag första avsnittet, kanske blir de resten av avsnitten i eftermiddag :-)


ha en bra tisdag och hoppas du är frisk från förkylning och vinterkräksjukan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0